Kızlar lütfen yardımcı olun.20 günlük bebeğim emerken ağlıyor galiba sütüm tazyikli geliyor memede boğuluyo süt genzine kaçıyor emmek istemiyor bu sefer de kıpkırmızı oluyo ağlamaktan.Emmek istemediği için göğsümü de tam boşaltamıyor.Mastit olmaktan korktuğum için kalanı sağıyorum.Bu sağdığım sütü biberonla versem beni emmekten vazgeçer mi ?Emerken çok huysuz sakinlesmiyor lütfen akıl verin