esmamumcu olabilirsin tabiki canım bu sana kalmış bir durum fakat şöyle bir risk var 2. vajinal doğumda süreç çok hızlı ilerler çoğunlukla yani sancım var demeye kalmadan açılman daha hızlı ilerler o yüzden doktorunla riskleri konuşmalısın ancak bebeğin gelişimi vs iyiyse erken haftalarda 36-37 gibi planlı almayı teklif edebilir ama dediğim gibi o haftaya kadar sancın açılmazsan olmazsa elbette