cicekbahcesi_ ben ilk doğumumda hiç korkmamıştım suni ile 5 saatte doğum yaptım bence düşünmemenin çok faydası var pozitif düşünmeye çalışın sancı geldikçe derin nefes alıp bebeği dışarı doğru ittirir gibi ıkının onu ilk göreceğiniz an’a odaklanın 🥰 benim 3.doğumum olacak evet çok kolay değil ama ölüm gibi de değil öyle olsa kimse cesaret edemez kötü hikayeleri görmezden gelin çünkü herkesin aynı değil.Ben 2 doğumumu da sıfır kesi,yırtık,dikiş ile yaptım umarım herkesin doğumu kolay olur 🙏🏻🫶🏻