elifayktt Yardıma ihtiyacım var kadın doğum doktorları önerir misiniz kızlar hangi doktorda doğum yaptınız?
1tupbebekannesi Bende merak ediyorum bilgisi olan varsa yazabilir mi ?Abdulhamit bey var dediler ama onu da bilmiyorum 🤷🏻♀️
Neriman-76 Devlette Ece Cahide var gayet tatlı bir kadın şimdilik memnunum . Güzel sabırlı güler yüzlü . Ama doğum kısmında devlette nasıl olur bilmiyorum
rparlak Ben vahit beye gidiyorum. Çok da memnunum, 30+4 üz şuanda doğumu da bir aksilik çıkmazsa birlikle planlayacağız