Azerbaycandan selamlar her kese))
2 buçuk sene önce normal doğumla bir kızım oldu,41 həftəlik, çok zor oldu, bayildim bile doğum sırasında. Dualar ederek doğum yaptim, Allah 2ci hayati verdi bana diye düşünüyorum, öldüm sanmiştim. Tramva gibi kaldı bende bu anı ve artı doktorum da sivri dilli, yaşlı biriydi. Yaşlı doktorlar seçmeyin siz, çoğu acı dilli oluyor. Simdi 2ci erkek çocuk olacak inşəAllah, 33 haftadayim. Sezeryen planlayarak hamilelige ikna oldum)) sezeryen olan bazı tanidiklarim zor olduğunu, normal doğum daha iyi diyorlar, bazilariysa sezeryen daha rahat diyor. İlk doğum olduğu için ve bebek aşağı inmemişti, midemdeydi hala o yüzden zor doğurmuşum diyorlar. Allaha biraktim bende, dua ediyorum hayirlisi hangisiyse o olsun diye. Burdakı kardeşlerimin de fikrini almak, motive olmak için yazmalı istedim. Teşekkür ederim okuduğunuz için, Allahim sizleri ailenizi ve tüm bebekleri korusun🌹