Doğum iznindeyim daha doğum yapmadım. Maaş bodromda kesinti gözüküyor. SGK yı aradım doğumdan sonra kesintili yatacak diyor. Bilgisi olan var mı? MEB’in insiyatifindeymiş başka sözleşmeli öğretmenler her ay normal maaşını alıyor anlamadım bilen var mı