nhlygz Kızlar bugün 11 haftalık olduk sabahtan ara ara alt karnıma üst karnıma ağrı giriyordu akşama doğru yoğunlaştı şuan da çok ağrıyor ve üst karnım ağrıyor şuan sadece git gide artıyor yaşayanlar varmı
Elisa0110 nhlygz genelde bebek büyüdüğü ve geliştiği için ağrı olur diye biliyorum ama sizde ki şiddetliyse acile felan gidin
Momlife_ Benim de ağrım oluyor normal mi bu tam kasıkta değil ama alt karnımda gergin mi ağrı var bazen sabahları kramp gibi ağrıyla uyanıyorum rahat değil acaba çocuk büyüdüğü için mi