asnanne her annede oluyor canım oyle Duygular o kadar güzel seviyorsun ki ikisini de o kadar güzel yetiyor ki kalbin hiç şüphen olmasın. Biraz buyuduklerinde beraber oynacaklar, o anları görünce zaten iyiki diyeceksin
Zorlukları da olacak büyük olan bebek Olmak isteyecek büyük kızına her şeyi dahil ettir, ona sevgini daha çok göster sen bebeği nasıl
Seversen oda sen görüp
Öyle sevecek
Emzirmende de bi sakınca yok benim doktorum öyle demişti oğlumu emziriyordum doğumdan 1 ay önce bıraktırmıştım
Emzirmeyi