hizlivecocuku almakay bence güzel ece benim arkadaşımın adı o yüzden hiç düşünmediğim bir isim ben kısa eşlikçi isimlerden en çok naz ı beğeniyorum hatta naz tek başına da çok güzel ama eşim benim gibi nazlı olur diye istemiyor 😅😅