mutlubalik kuzenlerimin hepsi eminevimden ev ve araba aldı hemen hemen. genelde sistem şudur ne kadarlık sisteme girersen %7sini dosya masrafı alıyorlar. 1 milyona girdin 70bin vericeksin gibi, hibe aslında ama banka faizlerine bakarsak hiçbirşey. durumları toparlayınca bende arabaya gireceğim. küçük başlayıp satıp büyütmeyi düşünüyorum zamanla. birde borcun bitmeden arabayı veya evi satamıyorsun