İyi akşamlar kızlar. Cuma günü sabah sezeryan olacağım. Korku var ama en çokta bebek çıkarılma anında çok baskı hissediyosun bayılacak gibi oluyosun diyolar karnını çekiştiriyolarmış. Olanlar bilgi verebilir mi o an nasıl bir şey birtek o an korutuyor beni