Benimde öyleydi. Baş parmak yarısı kadar taze zencefili sıcak suyun için 5 dk demlemeye koyuyorum sonra üstüne biraz limon ve biraz bal koyup içiyorum. Yatmadan önce de bir kaşık pekmez içtim baya rahatladım. Hangisinden bilmiyorum ama deneyebilirsin.