Selam canım bence hiç korkma tam o haftalarda yerleşme tutunma oluyor embriyo rahme ulaşıyor ve tutunurken kulcal damarlardan hafif kanama oluyor ilk başta pembemsi sonra giderek kahverengiye dönen hafif hafif tuvalette sildikçe gelen ped kullanımı gerektirmeyen parlak kırmızı olmayan bir kanama ise büyük ihtimalle tutunma kanamasıdır ve bebeğin sağlıkla yerleştiğini gösterir. Kese henüz görünmeyebilir zaten hiç kafanı yorma dua et kendini çok yorma pozitif kal için rahat etmezse 2-4 gün aralarla sağlık ocağında kan vererek beta hcg takibi yapabilirsin her iki günde yaklaşık iki katına çıkıyorsa sağlıklı gebelik işaretidir, içini ferah tut sağlıkla gelişip kucağına almak nasip olsun inşallah 🌸