Merhabalar kızlar ben yaklaşık 7 ay önce düşük yaptım 3 aydır da gebelik planlyrm olmamıştı Perşembe günü doktora muayane olmak için gittim rahim duvarın kalın bat 21 i ya hamilesin ya adet olacaksın dedi Perşembe kan aldı hiç bişey çıkmadı ovulasyonmda 4-5iydi değerlendirdm bugün de kask ağrılarım vardı adet olacak gibi test yaptım sabah hiç bişey çıkmadı belirgin akşamda böyle çıktı kıl kadar bir çizgi gördüm dedim galiba öyle görmek istediğim için görüyorum atmadım bilerek çünkü hiç kuruma çizgisi görmedim bu testte emin olayım dedim böyle çıktı yardımcı olur musunuz

