serra04 Superisibeyza benım 2 aylıkken 13.6 çıkmıştı hemsıre normali demıstı hep çıkmıyor sonraları 12 ve 11 lerde seyretti şu an o sekılde devam edıyor 14 u gecmedıgı sürece sıkıntı yok
greybrde Superisibeyza 10 a 6 veya 10 a 7 olur benim genelde doktor hep normal der bana nazaran sizin yüksek
eed21 Tek sefer mi ölctunuz? Mesela dinlenmiş halde ölçün yoksa yanlış çıkıyor. Yirmi dk sonra tekrar dinlenip ölçün düzelmezse doktora basvurun.
Superisibeyza eed21 ben aslında tansiyonumu ölçmüyorum evde tansiyon aleti bile yok aklıma gelmedi hiç rutin kadın dogum muaynemde ölçülüyor ya orada öyle cıktı