duhanaren ben 1 gün içinde doğumumu başlattım 40+3 tü açılmam yoktu doğum belirtim yoktu bugün doğurcam dedim merdiven inip çıktım yorulunca 5 dk dinlendim tekrar inip çıktım bi kaç kez hatta inerken zıplayarak indim 😂pilates topunda egzersiz yaptım hint yağı içtim 1 çorba kaşığı. Her gün ada çayı içiyodum ördek yürüyüşü yaptım. Eşimle Birlikte de olduk. 1 gün öncesinde de sıcak suda 1 saate yakın oturmuştum. O gece 1de sancım başladı 4 buçukta normal doğum yaptım.