winnie_the_pooh Kızlar bebek arabası konusunda kararsızım. Kullanan var mı? Elele rotativo, hera, lula bu modellere bakıyorum. Kanz n go modeli de 13 bin civarı. Hepsi genelde bu fiyatta.
ela1128 winnie_the_pooh kanz in kapanınca büyük olduğuyla ilgili bir video izlemiştim arabanız yoksa zor olabilir Elele allroad modelini kullandım oğlumda arabanın canını çıkarana kadar kullandık hala sapasağlam sadece bı 3 buçuk yıldır kenarda durduğu için yıprandı rengi soldu yeni alacağım ama 2.el sıfır ayarında Kraft kenya yada Kraft tokyo model arasındayım
ElifBD winnie_the_pooh travel ağırlığı illa ki var ama aşırı ağır bi araba değil kendi başıma halledebiliyorum sürüşü kolay