elzemm41 cuma günü devlet hastanesine ilk randevum var bakalım gideceğim çok merak ediyorum uygulamaya göre şuan 5+6 dayım 6. hafta olucaz arada kasıklarıma ağrı giriyor sağ sol geçiyor halsizlik var çabuk yoruluyorum birde yemek yedikten sonra fenalaşıyorum midem bulanıyor bu durum normalmi acaba? Göbek çizgisi hemen oluşmuş farkedeliyor erken degilmi acaba