melek013 kızlar denizli’de hamile olup doktorundan memnun olan varmı. ben özellikte daha iyi ve yeni doğan ünitesi olan bir hastane de doğum yapmak istiyorum. araştıran memnun olan yada doğum yapanlar bana yardımcı olurmusunuz
Merve20 Nesli9415 122₺ bir kontrolde alıyor diğerinde almıyor. Zaten Paü de 30 gün içinde ücretsiz. Doktorda ona göre randevu veriyor. Yani bizim öyle yine de arayıp öğrenebilirsiniz ☺️
EymenEmirinAnnesi Merve20 muayenesi nasıl uzun sürüyor mu yoksa 5 dkda bitiriyor mu ? Biraz Bilgi verir misiniz ben de ona gitmeyi düşünüyorum. Bir de normal doğumu destekliyor mu? Normal Doğumda saat kaç olursa olsun Doğuma katılır mı acaba ?
Nesli9415 Merve20 teşekkür ederim canm bilgilendirdigin için birde kapı susunuzu gördüm çok beğendim malzemeleri Denizli'de nereden alıyorsunuz acaba ?
Mavi87 Tekden Aysun Karabulut hanıma gidiyorum çok memnunum. Doç. olduğu için tercih etmiştim. Bende çok araşyırarak seçtim doktorumu. 150 tl ücreti. 2. Kontrole ücret vermedim