cheery Kızlar ayın 3 ünde 5.gun embriyo transferi oldum.bugun 11. Gün acilde kan testi yaptırdım 18 çıktı. Daha 2 gün var normal kan günüme. Sizce normal mi.boyle öğrenip artış yaşayan var mı.birde 1 haftadır kahverengi akıntım var . Tutunmamidir sizce
deletedmom43191 cheery 2 gun sonra tekrar kan verin tek beta değerine gore bisey demek yanlış olabilir
gulsuzn @“cheery” seni üzmek istemem ama benimde 12. Günde 17ydi kimyasal oldu yükselmedi belki farklı olur senin ama doktor söylüyor genelde 11 -12. Günde. 50 in üstüne olması lazım diye inşalllah seninki farklı olur da artar