Ftmn123- canım benimde hamileliğimde adet olmuştum normal süresinde ama 5 günü asla geçmezdi 5.günün sonunda abdestlendim bitti diye ertesi gün kahverengi leke ve ve kasık ağrısı oldu 3 4 gün bende doktora gittim hiç olmazsı böyle diye ama hamile olduğum aklıma gelmedi adet oldum sonuçta ya şok olmuştum. Ama benimki sağlıksızmış tabi bi test yap bence