busrasya2334 loll erken döllenmedir gelişimi ileridedir kötü birşey yok neresinden baksan iyi birşey canım
Es07 Hiç sorun değil 2 hafta ilerde veya 2 hafta geride diyebiliyor Önemli olan bebeğin sağlıkla ilerlemesi