mavi123_ Ben kovid zamanı doğum yaptım, doğumum başlamıştı kovid negatif çıkana kadar. Sezaryen olacaktım, mecburen aldılar o şekilde. Şükür bir şey olmadı. Ama ameliyathaneyi en son kullanan bendim, normalde sezaryenler sabah olur, benim doğum öğleden sonra 4 gibi oldu. Benden sonra dezenfekte edip ameliyathaneyi kapattılar. Maske taktırdılar bir de hep. Geçmiş olsun 🙏🏻