Baklavaseverim ayseayseaysee xiaomi kullanıyorum en ufak hışırtı sesini bile algılıyor önerebilirim e bebekte ki çalışan önermişti bize de
ayseayseaysee atesvesu iade hakkınız varsa iade edin. Uygulaması ilk etapta reklamsız ve ücretsiz sonrasında kameradan fazla aylık ücret istiyor sürekli reklam çıkıyor
atesvesu ayseayseaysee fişini atmıştır fiş felan görmedim poşette belki de hiç almadı fişi kasiyerden elimde patladı desene
ayseayseaysee atesvesu maalesef öyle olmuş. Süresi dolmadıysa bence gidip bi uğraşın iade etmeyi belki kart slip yle kabuk ederler ya da kendileri fişi sistemden bulurlar
ayseayseaysee dilaradoyan hayır, uygulaması da artık 90 saniye ücretsiz izletiyor sonra kamerayı kapatıyor ücret ödeyin diye. Yani kamera var ama 90 saniyelik izleme hakkımız var 😅
ayseayseaysee Baklavaseverim ben de alacağım evimdeki diğer elektronikler de aynı marka en başından xioami almadığım için pişmanım açıkcası