berensumeyye23 Hiç işe yaramıyor, göbek sporsuz toplanmıyor maalesef. Bana doğumun hemen peşinden taktılar hastanede, gaz çıkışını engelledi, 2 gün kıvrandım o yüzden mahvoldum. Bel ağrısı için falan destek için kullanılabilir belki ama göbeğe etkisi olmuyor maalesef. Zaten yaralar açıyor hemen takmak zorluyor. 2 kez sezaryen oldum, nasipse 3.doğumu yapacağım. Takmayı düşünmüyorum.