Buse67 1 sene 2 aydır deniyoruz elde var 0 herşeyimiz normal eşiminde benimde doktor sadece stres yapmayacaksın dedi
bsryq havva_5 sadece ben kullanıyorum 3 ay daha olmazsa rahim filmi çekilecek eşim de sperm testi vericek
Mihrasina_ bsryq 1 sene sonunda hamile kaldım son 3 ay inofolic combi kullanmıştım ben gördüm faydasını
Mihrasina_ serenss bende pcos vardı yumurta geliştirici takviye bir hap bu eczanelerde var ilaç değil takviye
nrbnsnck bsryq ilk gebeliğimde 6 ay sonunda hamile kalmıştım bende çok stres olmuştum neden olmuyor diye ama normal demişti doktorlar 1 yıldan sonra müdahale ediyorlarmış 2. Gebeliğimde 1 denemede oldu şok oldum hatta beklemiyordum 😂🙈
havva_5 bsraltnsy ay ne güzel ya maşallah, bu ay femarada üçüncü ayım olacak bitmeden bana da şu haberi almayı nasip etsin rabbim inşallah 🥰
prensesannesi246 bsryq kzım 2 sene olmadı çok uğraşmıştık ama bunda korunmayı bıraktık ve sanırım 6.ayda hamile kaldım şuan 10 haftalığız
balbocegii bsryq her iki hamileliğimde de korunmayı bıraktığım ay Kamile kaldım inşallah herşey gönlünce olur