haftam 34+6 ilk çocuğumdada gittiğim doktoruma gidiyorum bebek gelişimi 2 hafta önde diyor ve adet tarihimi son 3 kontrolde değiştirdi yani doğum için ısrarla 31 aralık 2025 yıl başı gecesi sezeryana alayım diyor (ameliyat günleri çarşamba) gelişimi 2 hafta önde dediği hesaba göre 31 aralıkta 39+3 olacağım söyşediği gün sezeryan olmalı mıyım? en çok takıldığım nokta yıl son gününe denk gelmesini istemiyorum rüca ettim baya istisna alsanız 2-3 ocakta diye ama nafile hasta haklarında yada istediğimiz günü seçme şansımız varmı fikir sahibi olan aydınlatacak fikirlere ihtiyacım var yardımcı olabilir misiniz canım anneler ☺️