Fyz01 Kızlar bugün doktora gittim bi önce ki gebeliğim 16 hafta da sonlanmıştı tüm tahlilleri yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı şimdi yine gebeyim oksapar ve coraspirin başlattı doktorum kullanan var mı ?
Eylem Fyz01 hiç aksatmadan kullan canm oksaparin iğnesi kalın gibi içeriği ayni olan enox yada clexcan de alablrsn eczaneden yada dr un öyle yazsın ben zorlanmstm oksapardan 🙂 günde 2 doz vuruyorm doğuma 5 hafta kaldı saglkla al bebeğini kucagina
Fyz01 Eylem coraspirin de içiyor musun ikisi de kan sulandırıcı değil mi ki neden acaba hem iğne hem hap verdi sormayı unuttum
Eylem Fyz01 bn günde 2 doz vuruyorum sabah akşam iğne her bünyenin farklı oluyor dr un vardır bildiği sen hiç aksatmadan kullan canım birdaha ki gittiğinde dr una sorarsın takviye olsun diye vermiştir dr.