Muhendis-Anne Arkadaşlar selam. Yarın 13. Gün tekrar beta için kan vereceğim ama içimde sürekli nir korku şubatta dış gebelik geçirmiştim sevinemiyorum sürekli bir korkum var. Boş gebelikse diye korkuyorum. Böyle bir şeyler yaşayan oldu mu
buse76 Muhendis-Anne değerin bence çok güzel benim 9. Gün 60 çıkmıştı yarın 11 haftalık oluyoruz stres yapmayın sakın bir kere daha verin kan 10 15 gün sonra kese görmeye gidin
anneoluyorummm103 Muhendis-Anne değerin çok güzel benim 8.günde 183 çıkmıştı hemşirem sağlıklı bir gebelik diyebiliriz hayırlı olsun demişti salı günü doğurucam inşallah. Bence senin değerinde gayet iyi çıkmış kendini hiç strese sokma
Gks_01 Muhendis-Anne benim de 12. Gün 1100 çıkmıştı 2 gün sonra normal artış oldu ama hâlâ içimdeki korku geçmedi 2 kimyasal geçmişim var keseyi gördük kalp atışı korkusu onu duyduk gelişecek mi korkusu geçmiyor şuan 10+4 ama hâlâ içim içimi yiyor bide grip oldum demem o ki o his geçmiyor annelikten gelen birşey sanırım seni anlıyorum
Muhendis-Anne buse76 yarın tekrar kan vereceğim ama sürekli bi korku stres kötü sonuçlanan tedavileri okudukça arttı iyice stres
buse76 Muhendis-Anne olumsuz olan herşeydn uzak durun bu korku hep oluyor emin olun bende öyleydim bebek görünecek mi kalp atışı var mı sonra hepsini duydum gördüm şuanda mesela ya kalp atışı durduysa korkusu var her adımı korku endişe anneliğin kontrolü iple çekiyorum
Muhendis-Anne buse76 ya o kadar doğru söylüyorsunuz ki sonuçta her şeyde olacağına varıyor günün sonunda
Muhendis-Anne Bububu iki embriyo transferi oldum bende değer yüksek mi dedim ikiz mi acaba diye ama keseden anlaşılıyormuş sanırım hemşirem öyle dedi
buse76 Muhendis-Anne ikiz olma ihtimali de var çünkü değeriniz yüksek gelmiş benimki düşük gelmişti doktor. Direk teke benziyor dedi ama Gine de usg de belli oluyor o bende çift embriyo olmuştum teki tuttu sağlıklı olsunlarda tek çift fark etmiyor inşallah sizde sağlıklıca kucağınıza alırsınız 🤲
Fuunndaaa Muhendis-Anne benimde çift embriyo transferiydi 318 çıkmıştı ilk kanım sizinde ikisi tutmuş gibi görünüyor değerler yakın hayırlısı olsun inşallah hakkınızda🙏
Muhendis-Anne buse76 kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz. Son regl tarihine göre mi hesaplanıyor haftası gerçi onu da bilmiyorum ama. Sağlıkla kucağımıza alalımda inşallah ikiz tek fark etmez
buse76 Muhendis-Anne 6+1 de keseyi gördüm 7+3 de kalp atışı dinledim 5. Haftada gitmiştim ama görünmemişti
buse76 Muhendis-Anne Pregnancy Calculator Googledan yaz böyle bir hesaplama merkezi varmış tüp bebekte böyle hesaplanıyormuş bana da burda ki arkadaşlar dedi transfer tarihini kaçıncı gün embriyosu olduğumu giriyorsun o söylüyor
Gks_01 Muhendis-Anne doktor söyler size benim normalde son regl 28 eylül doktorum 1 ekim dersiniz kadın doğum doktoruna demişti siz de doktorunuza sorun
Fuunndaaa Muhendis-Anne ben iki kere çift embriyo transferi oldum 3 senede 300 lerle çift embriyo tutmuştu ikisinde transferdede önemli olan kesenin gelişimi 10 gün sonra görürsünüz keseyi, gönlünüze göre olur umarım ben şu anda 26 haftalık hamileyim iki kız bebek bekliyorum
Muhendis-Anne anneoluyorummm103 o kadar çok negatif yorumlar görünce istemsiz beni negatif etkiledi. Aslında zaten mutlu negatif şeyler yaşamayan insanlar o platformlarda bir şeyler paylaşmıyor. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah