masalvepoyrazinnesi Kızlar 11 yaşında eşimin kardeşi emar sonucunda iki damarda pıhtı çıkmış napmalari lazım randevu çok geç çıkıyor yaşayan var mı korkulacak bisey mi
mervesdoruk masalvepoyrazinnesi acilden gitiş yapın şakaya gelmez doktoruna denk gelirsiniz inşallah 🙏 allah şifa versin
anneoluyorummm103 masalvepoyrazinnesi pıhtı çok önemli benim annemin kol ve bacak damarına pıhtı atmıştı 1 hafta hastanede yattı kan sulandırıcı tedavi başlıyorlar. Hiç ihmale gelmez ciddi bir damara gelse felç geçirirdin demişlerdi öyle düşün Allah korusun
masalvepoyrazinnesi Yazmelegi_ emar sonucunda sinyal kaybı falan yazıyor damarlarında iki tarafta çıkmış hemen gitsinler mi erken tanıymis ama heralde
Yazmelegi_ masalvepoyrazinnesi erken tanı olduğu daha iyi..benim eşimin annesinin beynine pihti attı ama önceden belirti vermiş biz farketmemisiz o yüzden sizin erken ogrenmeniz avantaj o yüzden sabah erken vs gidip sıra alıp göstersinler. Çocuk olduğu icin pıhtı zamanla eriyedebilir ilerleyedebilir. Rabbim beterinden korusun
masalvepoyrazinnesi patili_kiz90 bende söyledim kaynanama canım oda bakmazlar diyo niye bakmasınlar başlangıcımız heralde iki tarafta varmış damarlarda sinyal kaybı falan yazıyordu
masalvepoyrazinnesi Yazmelegi_ amin cnm çok sağol bende söyledim de çok anlamıyorlar şimdi söyledim çıktılar bakalım ne dicek doktor
masalvepoyrazinnesi mervesdoruk amin cnm çok sağol bende söylüyorum kynama onlar çok anlamıyor randevuyu beklicekelr 16 gün sonrasına var gözüküyor evet erken evre falan gözüküyor ama pıhtı bu
patili_kiz90 masalvepoyrazinnesi neden bakmasınlar bu kadar önemli bir konuda . Ben annemi kaybettim beynine büyük bir pıhtı attı beyin ölümü gerçekleşti.. Onun öncesinde felç kaldı ilerleyen zamanda da büyük pıhtı attı işte 😞
Yazmelegi_ masalvepoyrazinnesi inşallah acil bisey yapar yoksa erkenden gitsinler sabah sıra alsınlar
masalvepoyrazinnesi anneoluyorummm103 ya bende dedim önemli diye başlangıç falanmış heralde yatırlar mı bilmiyorum
masalvepoyrazinnesi anneoluyorummm103 bakmışlar cnm küçükmüş pıhtı nöroloji bakması lazım demişler ihmal etmeyin demişler
masalvepoyrazinnesi Yazmelegi_ götürdüler cnm küçükmüş pıhtı ihmal etmeyin nöroloji bölümüne götürün demişler