aselimmmmmmmm Kızlar cuma günü kan verdim pazartesi sabah doktora gitsem sonucuna bakar mı belirli saati mi var
cevirmenanneee aselimmmmmmmm beta vs baktırdıysan e nabızdan da görebilirsin. Ama gidersende bakar tabiki
Cinarsaitinannesi aselimmmmmmmm genelde sabah muayeneleri yapıyorlar sonuçlara öğleden sonra bakıyorlar ben öyle biliyorum size de bakarlar ama herhalde muayeneler bitince bakar
Yazmelegi_ aselimmmmmmmm normalde öğleden sonra bakıyorlar ama sonuç sırası alirsaniz girişten bakarlar muhtemelen
merveee1634 aselimmmmmmmm randevunuza gittikten sonra 10 gün içinde tekrar aynı doktora sonuç muayene vs.icin gitme hakkınız var