ilaydauysal 25+6 haftayim günlerdir basım o kadar ağrıyor ki tansiyonumu hep olcerdim meğerse cihaz hataliymis 5 gündür baş ağrım geçmiyor başka cihazla ölçüm yapmaya başladım 140/80 130/70 böyle gidiyor protein kaçağı yok coraspirin kullanıyorum korkuyorum
Hazalibis ilaydauysal merhaba kızıma hamileyken aynı durumdaydım doktorunuz varsa görünün ilacın dozunu arttırsın ya da acilden girin.
Dgkfj5 ilaydauysal bende öyle gittim acile yatırdılar hastaneye 24 saat protein kaçağı baktılar çıkmadı ama hala çıkıyor tansiyonum gidince tekrar söylicem ilaç falan vermediler benim de 14 9 13 9 14 7 falan oluyor bende coraspirin kullanıyorum
Kdz ilaydauysal banada doktor ecopirin verdi bı kaç gün önce kan sulandırıcı ilacı ne için veriyolar anlamadım ki
oznur1605 ilaydauysal Benımde aynı sekılde şuan 31+1 deyım aynı değerler cıkıyor Bendede lımonlu su ıcıyorum devamlı kontrol et dedı doktor 14/9 ü geçerse rısklı dedi
ilaydauysal Hazalibis ilçedeyim acile gitsemde hiç bişi yapmayacaklar yarın kendi doktoruma yazayım en iyisi korktum
ilaydauysal Dgkfj5 24 saat idrarda baktık bişey yok Perşembe günüde idrar verdim protein yoktu yine zaten tansiyonum durduk yere çıktı onuda baş agrimdan anladım sizin şuan nasıl tansiyonunuz ben başımın ağrısından anlıyorum durumumu
ilaydauysal Dgkfj5 Dgkfj5 benimde öyle yemek yapamadım o kadar kotuydum ki kafamı tutamıyorum basım dönüyor sürekli uzanmak istiyorum kalkınca sersem gibi oluyorum kaç haftasiniz
ilaydauysal Dgkfj5 bende 26 hafta oldum ayrıca ikiz gebelik ekstra korkuyorum ama sanki korktukca daha kotu oluyoruz
smyrkc oznur1605 ben evde dusuyordum bı şekilde son zamanlar düşmemeye başladı doktorada daha gidemedim pazartesi gitcem