Kizlar adetim 2 gün geçti yarın da olmasa 3 gün olacak hamilleik şüphem var test yaptım ilk başta hiç bir şey çıkmadı tek cizgiydi umursamayip attım 2.5 saat sonrasında baktığımda 2. Çizgi belirgin şekilde çıkmıştı hafif slik de olsa sizce varmıdır??