bebissss Hanımlar bişey danışmak istiyorum hamile olduğumu öğrendiğim günden öncesine kadar belim çok ağrıyordu. Hamile kalınca da bu bel ağrısı daha da çok arttı üstüne arada karnıma sancılar giriyor. Sizce bunlar normal mi???
beyzaarc bebissss hamilelikte bel kasık ağrısı normal ama içim rahatlasın diyorsan bi doktoruna danış
Dinolisoo bebissss bel ağrıları normal benim kaç senedir geçen sırt rahatsızlığım hamilelik yüzünden nüksetti tekrar hafta ilerledikçe artıyor. Belli hafta sonradı takviyeler kullanmaya başladıkça azala bilir
Dinolisoo bebissss masaj falan yaparak hafifletmeye çalış. Sıcak su torbası falan koy. Çok zor gerçekten iyi anlıyorum seni
bebissss Dinolisoo koymak bende istiom ama ne bileyim hamileliğin başındayım sıcak su torbası iyi gelir mi aallah korusun
bebissss Dinolisoo sorun şu kaç haftalık olduğumu bende bilmiyorum çünkü kese gözükmüyordu ama betam 1337