Merhabalar Folik asit kullanıyorum 6+3 teyim ve mide bulantısı başladı daha çok midem havalanıyor gibi acaba bunun sebebi Folik asit olabilir mi ? Demir ilacı içtiğim zamanlar aynı şeyleri yaşıyordum şimdi aklıma takıldı acaba bunun sebebi bebiş değilde ilaç mı