Nerminakta Bbgg ne kadar güzel yazmışsınız ozeldeki doktor erken dedi yolk saçı falan yoktu 5+3 de devlet sağlıksız gebelik dedi yarın doktora gidecem cok korkuyorum cokk 6+1 olacam yarın
Bbgg Nerminakta sağlıksız gebelik demek için çook erken değil miii🙄 geç döllenme de olabilir, valla bazı doktorlar çok acımasız yaa , hiç kalbinizi karartmayın Allah büyüktür
s_demir Bbgg Çok sevindim lekelenmeniz bitmiş normal hayatınıza dönmüşsünüz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 O zaman korkmama gerek yok şuan daha iyiyim
Bbgg s_demir bitti çok şükür bitiyor inan bitmese bile problem olmuyor çoğu zaman , dedim ya arkadaşım doğurana kadar lekelendi ama günlük yaşantısına devam ediyordu mecburen oğlunu kucağına bile aldı çok şükür , inşallah bir an önce biter sizin de
s_demir bebis270_ Aynı ilaçları kullanıyorum ben de bol bol dinlenin bol su için gerekmedikçe kalkmayın fazla, ben çalışıyordum rapor aldım raporluyum şuan sürekli dinleniyorum kanamaya dönmediği sürece korkma
snm_atly bebis270_ benimde şuan 10+5 bu hafta biraz kanamam oldu dr ulturason baktı kesenin etrafında 1,5-2 cm kanama alanı oluşmuş dupbaston verdi kullanıyorum bir iki haftaya kanama alanı geçebilir dedi %90 nında sorun olmuyor dedi bakalım zor bir süreç
s_demir bebis270_ Eğer randevunuz yoksa doktor ne zaman gel dediyse o zaman gidebilirsiniz sadece aktif kana çevirirse bir de şiddetli ağrı olursa muhakkak gidin
s_demir Bbgg inşallah çok teşekkür ederim 🙏🏻 Umarım geçer ve sağlıklı ve kolay süreç geçiririz bu saatten sonra 💜
Nerminakta Bbgg evet ozele gittim doktor hersey haftana uyumlu dedi biz bu haftada sadece kese görürüz 7 haftaya kadar bekleriz dedi ama ben o kadar kotu oldum ki o sözler kulağımda hep bide kahverengi lekem var sildikçe senin yazdıgın içimi rahatlattı demekki saglıklı gebelikrede oluyor leke
Bbgg Nerminakta doktorlar çok rahat konuşuyorlar ya 🥺 tabiki oluyor lekelenme birçoğunda ,çok da dert edilmemesi gerek o haftalarda geçip gider görürsünüz , yarın bir gün siz de başkalarına yazarsınız ben de yaşadım hiç korkma geçicek diye 🤲🏻🫶🏻
snm_atly Nerminakta hiç korkma kalbini ferah tut devlette 6. Haftada benim kesemi de göremediler dış gebelik deyip ameliayata alacaklardı istemedim tıp fakültesine sevk ettiler aynı gün fakültede gördüler keseyi tabi oraya gidene kadar neler yaşadım prof bir hafta sonra gel kalp atışını dinleyelim demesine rağmen inanamadım bir hafta sonra kalp atışını duyduk şükür şuan 10+5 teyiz stresini azaltmaya çalış bebiş herşeyden etkilenmesin
Gurbetbaby Bugün tam 8 haftalık. Daha önce bir düşüğün var. Bunda bir kaç gün kahverengi leke oldu progestana başladım sabah akşam . Bugün uyuya kalmışım sabah uyandım koymak için kırmızı kan gördüm peçete de . Doktora sordum kontrolünü bekle dedi ayın 10′unda . Korkuyorum ama