Damlalala Kızlar 80 gün kaldı doğuma 10 gün de sezeryan olmak istediğimden dolayı düşersek 70 gün 🙈 zaman bizde mi çok hızlı geçiyor sizlerde nasıl ne kadarınız kaldıııı bebekler ne durumda
betulmommy Damlalala 102 gün gözüküyor bende de zamanında sağlıcakla gelsinlerde inşallah. İlk çocuk çok heyecanlıyım🥹🥰
Esrauznn Damlalala son 46. İlk doğum olacak o yüzden ne zaman gelir bilmiyorum ama artık çok sabırsızım sanki geçmiyor günler
meryemmuhammetali Damlalala Bizim doğuma 70 gün kaldı sezaryen olacağım için 60 gün diyorum bu aralar bebeğimin çok oynamıyor çok harekliydi acaba normalmi
Busranur_mnts Damlalala 65 gün görünüyor ilk gebeliğim 38 39 gibi gelsin diyorum o hesaba göre 60 gün falan var galiba 🥺🥺
Cinarsaitinannesi Bizim de son 55 sezaryen olacağım için 45 diyelim bizde zaman bana hiç geçmiyor bugün karnım ağrıyor sancı mı bilmiyorum bi an önce zamanı gelsin de doğsun istiyorum
Damlalala Cinarsaitinannesi son zamanlarda bizim de öyle olur diye düşünüyorum 😆 sağlıcakla al inşallah canım kucağına🫶🏻