Elikkk Kızlar aylardır evdeyim doğru düzgün bir aktivitem yok doğuda yaşıyoruz en fazla akraba ziyaretleri evden çık eve gir bi kaç aydır maddi zorlukta çekiyoruz öyle dışarı çıkamıyoruz malesef cevremde yok çok bunaldım hep ev işi yemek zaten hiç bitmiyor malumunuz bunaldım benim gibi olanlar var mı aranızda
Ozgeb Elikkk inanır mısın benimde eşim 24 saat çalışıyor bugün. Ne gidecek akraba var ne kapısını çalacağımız komşu resmen evde deliriyorum
Mrvmht123 Bizde tahin nedeniyle memleketimizden uzagiz kimsemiz yok burda evde tekim cok sıkılym ne yapacağımı blmym bıktım artk 34 haftlik hamileyim dogum pskolojiside başladı zaten hani bi akraban arkadaşın olsa gidip gelsen vs cok sıkıcı 😤
Minejjan Ben evde ne zaman sıkılsam evin dekarasyonunu değiştiriyorum , ve her yeri domestos kokana kadar siliyorum bende böyle bir manyağım napalim🤔😄😄😄
Damla01 Bende ailemden ayri memleketteyim komsum arkadasim yok maalesef . Esimde gorevli bugun. Sabahtan beri yanlizim gece gelecek. Bebisimin agiz bezlerine etamin isliyorum oyle vaktim geciyor tavsiye ederim 😊