Hamileliğimin başından beri günde 11 adet ilaç kullanıyorum bebeğim gayet sağlıklı. İdrar yolu enfeksiyonu hafife alınacak asla bir şey değil, bulunduğunuz hafta dolayısıyla çok tehlikeli bir durum. Tabi tercih meselesi, ufak bir sorunu büyük bir ihtimal haline getirebilirsiniz.