Merhaba arkadaşlar, yarın sabah şeker yükleme testim var doktor sabah kahvaltını yap dedi, normal yiyip içebilirsin bir kısıtlama söylemedi ama aklıma takıldı tatlıyla ilgili bişey de söylemedi. bugün tatlı bişeyler yesem yarınki testte yalancı sonuç çıkarır mı etkiler mi?