muhterem07 bende oğlumda ahşap aldım yine anne yanıydı ama kademeli değildi aşırı kullanışsızdı hemen kırıkdı kademeli yapabilmek için 2 kalın döşek almak zorunda kaldık iyiki kırıldı da kraft aldım şimdiden çok beğendim kademeli anne yanı tekerlekleri var isteyince sabitliyosun istersemde oturma odasına getirebilirim alt açma yeri de var ilk zamanlar kullanılacak bişey bence