Sevimlimom Ben ilk doğumumu 37+0’da yaptım. Perşembe gününe denk gelmişti. Hatta o hafta cumartesi yada pazar günü fotoğraf çektirmeyi düşünüyordum. Nasip olmadı, oğlumun ismi daha tam net değildi diye isimli birşeyler alamadım o yüzden. Çikolata falan ilk çocuğum zamanında var mıydı bilmiyorum varsada ben hatırlamıyorum. 4 yaşında olacak oğlum. Ama Hoşgeldin bebeğim yazılı lokum kutuları almıştım. Her birinin içine lokum koydum ve anahtarlık yaptırmıştım arkasında baskısı vardı oğlumun ismiyle. Gelenlere onları veriyordum. O zamanlar kayınvalidemlerle aynı şehirde ve aynı apartmanda oturuyorduk. 40 mevlüdü yapmıştık. O da çok güzel olmuştu. Şimdi başka bir şehre taşındık. Havalar soğuk. Şubat doğumlu olacak ikinci oğlum ve 40’ı taşındığımız yerde çıkacak ve biz yalnızız burda. Havalar ısınınca ikinci oğlumun sünnetini de kayınvalidemlerin orda yaptıracağım. Bütün akrabalar falan orda, 40 mevlüdü nasip olmayacak ama sünneti için evin içinde bir Mevlüt vermek istiyorum bu çocuğum adına da. Bir adet magnet, kolonya, çikolata ve tespihli dualar kitabı alıp kraft tutmalı poşetlere koyacağım ve giderken vermeyi düşünüyorum insanlara. İlk oğlum zamanında aklım pek çalışmıyordu böyle şeylere ama yine birşeyler yapmaya çalıştım kendimce ve hazırlıksız yakalandım. Ben hemen 37 haftalıkken doğuracağımı düşünmemiştim, erken doğum tehlikem vs de yoktu ama, o yüzden nasip olmadı bana fotoğraf çektirmek vs. Ama şimdi magnet yaptırmayı düşünüyorum, kolonya şişeleri ve isme özel çikolata düşünüyorum. Birde güzelce giyinip fotoğrafçıya gidip fotoğraf çektirmek istiyorum öyle fenomemlerin yaptırdığı gibi tüllü, konseptli falan değil. Şimdi oğlumda var yanımda. Şık bir şekilde giyinir gideriz. 3 5 tane çekinir, çıkartırız hatıra kalır diye düşünüyorum. Ayrıca ilk çocuğumda akika kurbanı çok kestirmek istedim borçlarımız vardı diye kesemedik. Kendime altın yüzük istiyordum doğum hediyesi ama vazgeçtim. Her iki çocuğum adına akika kurbanı kestirmek istiyorum öyle bir niyetim var şuan. Şimdiki için kestireceksem ilk oğlum içinde aynı anda 2 tane kestireceğim İnşallah. 🤲🏻🥰Bazen bazı şeyler nasip, her gün farklı birşey çıkıyor insanın gönlü istiyor açıkçası. Bende evlatlarım arasında ayrım asla yapmam. Keşke ilk doğumun verdiği tecrübesizlik olmasaydı ve ismi belli olsaydı, kendimi ağırdan almasaydım onada elimden gelen herşeyi yapardım. Ama şimdi yanımda ve onunda birşeyler dahil olması beni rahatlatıyor en azından. Yine kendimce planlar yaptım ama nasip olsun İnşallah. 🤲🏻🥰🤍