Askagul1313 ben hemsireyim canim. Evet nst de sancin cikmis. Sen sanci=agri olarak dusunme. Sanci denilen sey karninin sertlesip yumusamasidir. Kasik agrisi veya karin agrisi nst de gozukmez istersen yerlerde yuvarlan agridan ama cikmaz :) sadece simdilik sancin hafif ama erken dogum riski acisindan onlem alinmasi gerekebilir. Magnezyum tablet al eger kullanmiyorsan.