vajzkzanoz Merhaba annem mamografi çektirdi henüz 4 gün oldu doktor 20 gün sonra gel dedi acaba görüntülerden anlaşılıyor mu görüntü falan eklesem anneannemde de bu rahatsızlık vardı korkuyorum açıkçası yardımcı olursanız sevinirim