Nlbl 27 haftramdan beri günde 4 kere nidicard kullanıyorum nidicard kullanan gebeler acaba doktorunuz ne zaman kesti 36 haftalık oluyorum ne zaman kesilir ne zaman dogum olur diye biraz endiseliyim