Morcivert0401 Kizlar yarın tetenoz aşısı olucam ama dun grip oldum acaba tetenoz asisi olmamda bi sknti olurmu.
AlyaSu Morcivert0401 bende aynı postu açmıştım canım griptim ve cuma günü ikinci dozu yaptılar ben sıkıntı yaşamadım inşallah sizde de sıkıntı çıkmaz
Ysn Morcivert0401 hasta iken aşı yapilmiyor diye biliyorum ama doktorunuza sorun ebeler cok ilgili degiller
ailecekizledik Morcivert0401 ben de Çarşamba günü gripten ölüyordum ama bi sorun olmadı 2. dozu yaptılar grip vs şeyler yapılmasına engel değil dedi doktorum
Aytana Benimse salı günü aşım ben de dün geip oldum 🤦🏻♀️ Bugünbaya ilerledi yarın doktoruma sorucam . Belki burda da yaşayan vardır bekleyelim bakalım 😔
AlyaSu ailecekizledik benimki de öyle dedi yaptılar canım ama ben ne ilk dozda nede ikinci dozda aşı bakımından hiç ağrı yaşamadım şükür grip konusuna gelince 28 haftaya kadar hiç olmamıştım bu hafta oldum 😊
ailecekizledik AlyaSu ben ilk dozda çok ağrı yaşadım 2. dozda sadece kolum çok şişti🤷♀️ Ben de şimdiye kadar iki kez grip oldum ama ömrüm boyunca böyle grip görmemiştim🤭😓 a