pembeayakkabilikiz Sonunda son 99 kaldı 😃bende böyle bi postla geldım şükür olsun riskli gebelıkten buralara kadar geldık allahım tek rakamlı günleri ve bebegımı sağlıcakla kucagıma aldığım günü nasıp etsın hepımizin 🤲☺️
duygumfoca pembeayakkabilikiz uygulamaya göre bizimde 99 ☺️ama sezeryan olacağım için daha az kaldı 🙈sağlıkla sağsalim inşallah 🙏🏻
pembeayakkabilikiz anneoluyorummm103 amin 🤲 sizin saatler kalmış artık çok güzel darısı bize sızde sağlıcakla alın 🌸😍
pembeayakkabilikiz melisaemirhan bende de başladı valla daha hıc bısey hazır degıl ablasından kalanlar var ama ufaktan başlayıp çantamı hazırlayım dıyorum ☺️ bugünü beklıyordum çok çabuk gectı sanki zaman 🥹
melisaemirhan pembeayakkabilikiz benim alıncaklar bitti sayılır oda dekorasyonu kaldı diyebilirim sağlıcakla gelsin minik civcivlerimiz🥹