K-2 Kızlar cuma günü 38+4 te kontrole gittim normal doğum istiyorum ama bebeğin kilosu 3600 doğum yapana kadar daha da çok olacak sizce normal doğum yerine sezeryan mı tercih etmeliyim kilosu fazla mı bebeğin sizce alttan dikişim çok olur diye korkuyorum
fayting K-2 doktorlar kiloda yanılabiliyor 1 2 farklı yerde kilosuna baktırıp o şekilde karar verin çünkü küçümsense de kilolu bebek normal doğum için çok riskli oluyor. Sonuçlara bakmayın ama bana inanın önemli olan sağlıklı bir şekilde doğması vajinal vy sezaryen önemli değil
anneoluyorummm103 K-2 kafası da büyükse bence riske atma. Benimki 37+6 3760gram kafasıda 4 hafta önde sezaryen olacağım. Tabi benimki birde yan duruş ama yan durmasaydı da kilosundan dolayı sezaryen isterdim
sari_papatyam K-2 bana ilk doğumumda 4 denildi 3600 doğdu normal doğurdum kesim oldu sonrasında çabuk toparladım 4 e kadar normal olur diyorlar tabi çatı da müsaitse gözünüz korkmasın yanılma payı da olabilir boyu uzunsa bebişin yanılma eksi yönde oluyor genelde 🤲🏻
Kukoss K-2 canim herzaman 300/400 eksik olacagini dusun o bebegin olcumler genelde fazla cikiyo. Benim kuzene demis doktor iri de bi kiz yanu kendisi. Cocuk 4 e yakin normal dogmaz demis 2600 dogmus cocuk minnacik biz uc aylikkn gittik yenidogan gibiydi. Simdi cok pisman sezeryan dusunme bence
Meli21 Normal dogumdan kilolu olusundan korkmayin, sonlarina dogru doktorlar zaten net bir kilo bilgisi veremez. Bana 4 kilonun gecdigini söylemislerdi 3800gram dogdu 42. haftada. Korkmayin normal dogum kadar güzel birsey yok
Havin49_ Meli21 normal doğum şunda komplikasyonları var o kadar da güzel bieşy değil benim pişmanlığım malesef normal doğum keşke kendi doktorumu dinleyip sezeryan olsaydım diyoeum evet bebeğim çok kilolu değildi ama kafası büyüktü 3610 gram doğdu rahmim paramparça oldu ve oğlum 17 aylık olmasına rağmen altıma yapmaktan yoruldum artık hasta bezi ile geziyorum
Meli21 Havin49_ gec cvp veriyorum ama spor yapdiniz mi? Özellikle bu altina kacirma olayindan dolayi ve kacinci cocugunuz? Benimde ilkinden sonra altina kacirma olayi var ama sporla felan skilasdirabildm orayi
Havin49_ Arel_ cnm ölçü olarak tam hatırlamıyorum ama haftasından 2-3 hafta büyüktü ve çok uzundu kafası oğlum 17 aylık ve kafa ölçüsü hala yaşıtlarından büyük çok zordu yani ama kafası çok büyük değilse kilo çok önemli değil arkadaşım 4200 doğum yaptı ama bebeğin kafası küçüktü iki üç dikişi tek vardı benim oğlan onunkinden zayıftı ama kafa büyük olduğu için malesef rahim bildiğin parçalandı ama benim 5 doktordan 4 i bebek kafası iri sezeryan dedi 1 doktor tek yaptım normal doğum dedi ben de oraya gittim yaptım ama pişmanım malesef bezle dolaşmaktan yoruldum
Arel_ Havin49_ valla benimkini kafası da cok büyüktü ve kilosuda coktu ona ragmen normal dogum yaptıydım . Simdi tekrar hamileyim ve tırsıyorm yine öle büyük olursa diye
Havin49_ Arel_ ben bidaha istemiyorum cnm malesef çok kötü bi doğumdu ondan dolayı sezeryan istemiştim ikiz olunca mecburi sezeryan olucak zaten
buse2507 K-2 bende 38+6 da doğum yaptım 3600 doğdu bebeğim gayet de zorlanmadan yaptım normal doğumu 4 ün üstü biraz zorlayabilir