eda_nu8 Regl üstünden 3 hafta geçti ve gebelik belirtileri var ve son 2 gündür regl sancısı gibi Ağrı var çok kötü mide bulantısı baş dönmesi fakat kusamıyorum sizce ağrının sebebi nedir
ilayda_2309 eda_nu8 kusmama çok normal başlarda bende öyleydim canım kusamıyordum sadeec bulantım vardı
Elisa0110 eda_nu8 hamilelik olabilir canım kimisi kusar kimisin de sadece bulantı olur ya Bi test ya da hemen kan ver