damlagunes tamamen hormonlarla alakalı canım işte bu Lh-FSH dengesi bozulduğu için oluyo diye biliyorum. Aslında senin bu yumurtlama takibini böyle testlerle değil de doktor takibinde vajinal ultrasonla yaptırman çok daha doğru olur. Eğer daha önceden hormon tahlili yaptırmadıysan onları yaptır. Mesela bana doktorum gebelik için bi sağlam yumurta yeter, fazlasını istemiyoruz zaten demişti. Pcosta bi de bu var benim bildiğim kadarıyla, yumurta fazla ama olgunlaşmıyolar gibi. En güzel yönlendirmeyi doktorun yapar sana